czwartek, 1 czerwca 2017

Nowe kolekcje stempli w Purple Onion Designs!

Tak, już są!!! 
Nowe, cudne kolekcje stempli w Purple Onion Designs już czekają na półkach. Konkretnie są to dwie kolekcje: Happy Trails oraz Once upon a Time. Możecie je kupić na sztuki lub (w korzystniejszej cenie całe) kolekcje, a do 11 czerwca na wszystkie te stemple dostaniecie 30% upustu:) Na blogu Purple Onion Designs  znajdziecie filmik demonstrujący wszystkie nowe stemple i dziką moc inspiracji od naszego fantastycznego DT!
A oto moja pierwsza propozycja. Jest to karteczka typu Card in The Box, w których ostatnio jestem zakochana. Jest to moja interpretacja "tematu" i zdecydowanie różni się od tych które można obejrzeć w necie. Mam nadzieję, że się wam spodoba:)

Kliknijcie na zdjęcie aby go powiększyć.

Wykorzystane przeze mnie stemple to:
Mountais i  Pearl - z najnowszej kolekcji
oraz Tent i 2Forests ze starszych kolekcji.
(nazwy stempli są "podlinkowane" bezpośrednio do sklepu, więc nie musicie nic szukać)

Jak widzicie stare i nowe kolekcje świetnie się ze sobą łączą. 

Do kolorowania wykorzystałam farby akwarelowe, konkretnie Peerless Water Colors, ale bardzo podobny efekt osiągniecie używając powszechnie dostępnych tuszy Distress.

Jak widzicie karteczka składa się na płasko i swobodnie mieści się w kopercie 14cm/14cm.


A po rozłożeniu otrzymujemy małe pudełeczko z przestrzennym obrazkiem.




Gdybyście chcieli wykonać podobną karteczkę pod moim okiem to mam jeszcze parę wolnych miejsc na warsztaty podczas Zlotu 10. czerwca (informacja w pasku bocznym bloga).

Pozdrawiam serecznie
Arte Banale

Ps. Skoro "okienko" w moim pudełeczku jest okrągłe zgłaszam karteczkę na wyzwanie Simon Says
We're Going Around in Circles

2 komentarze:

  1. słodka karteczka...a chrumcia jeszcze słodsza.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Adorable!! You have created an amazing scene with such depth! Love the circle around everything and I never would have thought about a camping pig! Very creative!! I am so glad you shared your wonderful creation with us at Simon Says Stamp Monday challenge! hugs, Maura

    OdpowiedzUsuń