czwartek, 29 września 2016

WYGRAŁAM!!! I'm a superstar!;)

Trudno mi w to uwierzyć, bo tak bardzo, bardzo chciałam wygrać w tym konkursie! 
I stało się - WYGRAŁAM!!!
Jestem jedną z Card Design Superstar!


Zauważona i wyróżniona przez (najbardziej utalentowane i inspirujące) jury
została moja pop-upowa kartka, wykonana przy pomocy moich ulubionych stempleków z MFT czyli "London Mouse". 




Jestem bezgranicznie szczęśliwa!:)
W konkursie wzięło udział 290 osób, a wystawionych zostało 600 kartek! Zwycięzców  jest tylko dziesięciu.
I uwierzycie? Wygrałam!:)

Thank you MFT !!! You made me the happiest girl in the whole world!:)
Congratulations for all winners! That was the most exciting contest ever! 

Pozdrawiam najserdeczniej
Arte Banale

Ps. Dziewczyny z moich warsztatów na Craftshow : będziemy kleić zwycięską kartkę!;)

15 komentarzy:

  1. Gratuluję, kartka w istocie genialna. Miło patrzeć znów na Twoje papierowe prace. Digi - nawet piękne, to tylko digi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Zasłużone oczywiście, bo Twoje kartki to małe dzieła sztuki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, gratuluję! Kartka jest przecudna! Myślę, że nie mogli podjąć lepszej decyzji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nareszcie sprawiedliwość ! ;-) Ja z tysiąca kartek wybrałam bym Twoją ;-)).

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja się nie dziwię - w pełni zasłużone zwycięstwo! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Well deserved!!! Congratulations!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Congratulations! SO well deserved!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bo to po porostu przepiękna kartka jest!

    OdpowiedzUsuń