środa, 11 lipca 2012

Black Magic Woman

Dziś będzie nieco szalony scrap. Nieco szalony jak na mnie;) Namieszałam w nim różnych różności, bo nie mogłam się zdecydować od której z nastrychowych nowości zacząć. Nie wiem czy zauważyłyście, ale Na Strychu dziewczyny szaleją na całego i zakupiły tyle cudowności, że coś czuję, że zamiast odkładać na wakacje ....
Scrapek z Uleńką w roli głównej, która bynajmniej czarownicą nie jest, ale na tym zdjęciu wygląda jakby mieszała wielką łyżką w jakimś czarcim kotle :)))









Zainteresowanych odsyłam na bloga Na Strychu po szczegóły materiałowe.
Bilecik z kotami dostałam od mojej kochanej Dryszeńki;*

Pozdrawiam serdecznie


10 komentarzy:

  1. cudnie połączyłaś te różne kolekcje!!:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. jest czaderski!!!
    i mimo tego, że użyłaś mnóstwa różności, panuje na nim taki porządek :) pięknie i jak zwykle wyjątkowo subtelnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajny scrap :D
    Rzeczywiście świetnie połączone kolekcje :)


    :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha ha, super! I fajne rzeczy wyczarowała z tego kotła Twoja córa: te skrzydlate świnie i przystojniak na rowerze - no no, niezły zadatek na wiedźmę Ci rośnie pod bokiem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ein tolles Layout mit vielen witzigen Details!

    OdpowiedzUsuń