wtorek, 22 maja 2012

Czarno-białe

Dziewczyny z digowego działu PS wiedzą jak wielką ma do nich słabość. Każde ich wyzwanie to dla mnie ogromna pokusa, więc jak tylko udaje mi się znaleźć czas przyłączam się do zabawy. Od wczoraj mierzymy się z wyzwaniem przygotowanym przez Almadr. Należy przygotować digi w dwóch kolorach - czarnym i białym. Całe szczęście dopuszczona jest odrobina "przejściowych" szarości, bo inaczej byłoby mi trudno. 
Jako, że zbliża się dzień matki postanowiłam wykorzystać ten właśnie motyw w mojej pracy.
Czy czarno-biała praca może być ciepła? Mam nadzieję, że tak . . . o mamie nie można inaczej niż ciepło :)

Credits:
Katie Pertiet - Planted Clusters, Messy Stitched Squars,
May Zig Zag Lines Samplers,
Sue Cumnings - From My Notebook
zdjęcie - Arte Banale

Pozdrawiam serdecznie, zwłaszcza przeurocze modelki:)

 

3 komentarze:

  1. uwielbiam Twoje digi! pięknie zatrzymany promień słońca

    OdpowiedzUsuń
  2. Ein sehr schönes Layout, das einen wunderbaren Rahmen für Mutter und Tochter bildet!

    OdpowiedzUsuń