piątek, 3 lutego 2012

Zielono mi!

Nie lubię zielonego! Nie przeszkodziło mi to jednak zmajstrować całkiem zielonego scrapa. A co, trzeba walczyć z uprzedzeniami. Taki jakiś z lekka "nordstjernowy" mi wyszedł, ewidentnie się zapatrzyłam :)
Zainteresowanych szczegółami materiałowymi odsyłam na bloga Na Strychu, bo stamtąd pochodzą ( w większości) wykorzystane przeze mnie papierki.
Scrap powstawał długo i mozolnie, czego pewnie nie widać. Miał swoje gorsze i lepsze momenty, zżyłam się z nim w tym czasie i dlatego uratowałam jednak przed wylądowaniem w koszu.








Te zielenie obiektywnie patrząc są naprawdę piękne, ale całkiem szczerze - gdyby ten scrap był w innych kolorach lubiłabym go nieco bardziej ;)


11 komentarzy:

  1. wyszedł naprawdę cudownie...widać, widać ile pracy i czasu w to włożyłaś...przepiękny klimat wyczarowałaś ta kompozycją zieleni i brązów.Przepięknie..

    OdpowiedzUsuń
  2. może nie lubisz, ale w zielonościach niezwykle Ci do twarzy! Przepiękny LO!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha ha ha :D :D :A
    Zajrzyj sobie do mnie na bloga! :D :D :D
    Jeśli to potyczka z nielubianym kolorem, to wyszłaś z niej zwycięsko! Piękny jest - i absolutnie Twój!

    OdpowiedzUsuń
  4. e tam-nie znasz się. ;) Zielony jest super. Scrap bardzo mi się podoba. Fajna fotka, fajnie oprawiona. Czego chcieć więcej?!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bąbowy skrap
    zieleń mi siębardzo podoba
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że nie wylądował w koszu, bo to zdecydowanie nie miejsce dla niego! A ta zieleń naprawdę pięknie się prezentuje :))

    OdpowiedzUsuń
  7. cudna wiosenna zieleń... piękna kompozycja... wszystko cudnie wymyśliłaś:)
    wcale nie widać, że nie lubisz zieleni...

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie Ci w zielonym, a praca niesamowita. Podziwiam mnogość elementów zestawionych harmonijnie a do tego lekkość i nastrój :) Cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Macałam go na żywo, tralallalaaaa:) jeszcze piękniej w realu się prezentuje! Wcale nie widać, że Cię tak wymęczył:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Boski scrap!!!
    Forma, kolory, dodatki... miód :))
    :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny scrap! pięknie tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń