środa, 1 czerwca 2011

Zwierzyna polna

Zwierzęta polne to temat kolejnego ATeCiakowego wyzwania na PS, przygotowanego przez Magdę Polakow.
Cały czas myślałam o ślimaczku, ale jakoś mi z nim nie poszło. Zdecydowałam się więc na wykorzystanie mojej nowej pieczątki z króliczkami. Wyszło znowu infantylnie, ale w sumie dawno tak nie było :)





Wpadnijcie na portal i przyłączcie się do zabawy! Tym czasem pozdrawiam serdecznie i dziękuję wszystkim tuzaglączom, a zwłaszcza tym, którzy zostawiają po sobie ślad w postaci komentarza :)

9 komentarzy:

  1. świetny ateciak :) króliczki boskie, a całość rewelacyjna :) uwielbiam oglądać Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne i słodkie! wyściskałabym je bezwstydnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jest słodki ale nie infantylny!!! Króliczki urocze :)

    kiedy wpadniesz na kawkę?

    OdpowiedzUsuń
  4. mały słodziak! Króliczki są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zdecydowanie zgadzam się z Offcą, wcale nie infantylny, tylko uroczy i słodki!!! W końcu dzisiaj dzień dziecka, więc klimat utrzymany na 1000%

    OdpowiedzUsuń
  6. Eee, zaraz infantylne! Śliczne i słodkie, ale nie przesłodzone. Bardzo mi się podoba nieortodoksyjne tło, które dałaś króliczkom :)
    A może by tak kawkę we trójkę? ;-)
    W końcu mieszkamy rzut beretem od siebie.

    OdpowiedzUsuń
  7. zgadzam się z Ewą!!!
    to kiedy spotkanko?

    OdpowiedzUsuń