poniedziałek, 16 maja 2011

Stemplowe kartki i tag

Ostatnio zupełnie zaniedbałam robienie kartek. A przecież jeszcze nie dawno mogłam o sobie powiedzieć kartkowa maniaczka:) No ale ewidentnie nadszedł czas nadrobić zaległości. Na początek powstały dwie karteczki na potrzeby bloga Na Strychu. Powstały z użyciem fantastycznych stempli z kolekcji MME- Stella @Rose, którą jak wiadomo uwielbiam.  Obie są dość, w moim przekonaniu uniwersalne, mogą być wykorzystane np. w nadchodzącym dniu matki.
Oto pierwsza z nich:




Jak na mnie to wyszło dość "bogato":) Jak widzicie wykorzystałam również te urocze zawieszki Tima. Chyba się od nich uzależniam.
Druga karteczka, z motywem lampowym i cytatem z Gałczyńskiego, zyskała atrakcyjny wygląd m.in. dzięki użyciu meszku. Na zdjęciach niezbyt to widać, ale zapewniam, że efekt jest bardzo sympatyczny.





Na koniec chciałam wam pokazać mojego pierwszego taga. Jakoś ta forma nigdy mnie nie zafascynowała i obawiam się, że tak zostanie:) Niemniej jednak na naszym stryszkowym blogu ruszyło wczoraj nowe wyzwanie. Tym razem Malflu (która wygrała poprzednie wyzwanie) wybrała swój ulubiony motyw i okazał nim być właśnie tag. Może wam pójdzie lepiej niż mnie i zgarniecie atrakcyjną nagrodę? Zapraszam serdecznie - zmierzcie się z tym wyzwaniem. Szczegóły znajdziecie tu.
A oto i moja mizerna próba zmierzenia się z tagiem:


Przynajmniej pasuje do wcześniejszych kartek:))))
Pozdrawiam serdecznie 

PS. Nie, nie, nie mogłam go tak zostawić. Musiałam coś z tym zrobić:)
I przyznaję - mimo wrodzonego wstrętu do papierowych kwiatków, że tak jest jednak chyba lepiej.



7 komentarzy:

  1. Pierwsza kartka - bajka! Bardzo mi się podoba!
    Druga - efekt meszku - ciekawa sprawa!
    Tag faktycznie lepiej prezentuje się z kwiatkami!
    Cudne prace!
    Pozdrawiam!:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. /Arte, ten tag jest tak śliczny, że aż się dziwię, że nie połknęłaś tagowego bakcyla :) A z kwiatkami jeszcze ładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej kurcze, czemu to jest takie ładne wszystko? :D Pięknoty! I tag świetny! I chyba z kwiatkiem rzeczywiście jeszcze lepiej. Ślę moc całusów!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne prace !!!
    Tag z kwiatami jest rewelacyjny !

    OdpowiedzUsuń
  5. o matko widzę kwiatek...koniec świata ;-) Piękna jest i już

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne karteczki...a tag super rasowy!!...ale lepiej mu było bez kwiatka...:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Solo puedo decir me encanta y me encanta,hermosoooo!!! feliz semana.

    OdpowiedzUsuń