środa, 11 maja 2011

Cytat z krokodylem

Jak wiadomo środa to od jakiegoś czasu mój najbardziej pracowity scrapowo dzień tygodnia:)
Tego dnia na PS ruszają moje ulubione wyzwania czyli ATC i DIGI, dlatego też zmuszona jestem do łączenia w jednym poście dwóch zupełnie różnych form i tematów.
Zacznę od ATeCiaka - dzisiaj ma to być ATC z cytatem. Miał to być zupełnie inny cytat i całkowicie inne ATC....ale jakoś nie wyszło. Powstało więc ATC "ratunkowe" z cytacikiem z pewnego kawałka mojego ulubionego zespołu czyli Rolling Stonesów. Stempelek nijak nie kojarzy mi się z klimatem stonesowym, ale treść cytatu jakoś jednak do niego nawiązuje, więc może nie jest tak źle.





Digitalnie "wyzywała" nas dzisiaj zupełnie premierowo Viol i zdecydowała się na fiolet i zwierzę:)
Łatwo, jak możecie się domyślać nie było! Skończyłam o 3ciej w nocy, choć ten scrap z pewnością nie robi wrażenia jakby ktoś nad nim tyle pracował:)


Pozdrawiam cieplutko i bardzo wam dziękuję za wczorajsze pocieszające komentarze...jesteście przekochane!

5 komentarzy:

  1. mam nadzieję, że humor już dzisiaj lepszy i wszystko się poukładało. :* a i ATC i digi są prześliczne. uwielbiam ten Twój klimat! jak Ty to jest, że co byś nie zrobiła, to zawsze jest takie cudne? a! i świetne zdjęcie do digi! :) ślę moc buziaków!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne to Twoje ATC, ja jeszcze nigdy nie próbowałam go zrobić, to jakas zupełnie obca forma scrapowania dla mnie :))

    a digi świetne :D wyszło z humorem !

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem jak zwykle pod wrażeniem :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne prace!!!
    ATC prezentuję się rewelacyjnie... jest takie... klimatyczne ;)
    Digi podoba mi się baardzo :D
    :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba dzięki Tobie przekonam się do digiscrapbookingu. Do niedawna kojarzył mi się z kolorowymi misiami i skrzydełkami doklejanymi naszym pociechom, ale Twoje scrapy pokazują, że można tworzyć też inne prace. Są rewelacyjne, takie klimatyczne i pomysłowe. Jestem Twoją wielką fanką!
    No i jeszcze masz rewelacyjne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń