sobota, 30 kwietnia 2011

Bez tytułu

Dwa prościutkie digi, pastelowe i słodkie. Pierwszy z nich powstał do zdjęcia Danieli, jako rozgrzewka przed wymianką scrapową. Samo zdjęcie jest tak obłędne, że mnie pozostało tylko go nie zepsuć.

credits: Lily Designs (bańki, napis), Emeto Designs (tło),

Drugi  - z moją młodszą i bardziej fotogeniczną wersją (ha, ha, ha), w kubańskiej scenerii:

Credits: Jen Martakis (tło),  Vinnie Pearce (niebieskie przebarwienie i napis), Michelle Underwood (kluczyk)

 
Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego długiego weekendu!

      

5 komentarzy:

  1. Oba mi się niezmiernie podobają, mimo, że nie czuję digi;) A Ty czego się nie dotkniesz, to super wychodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mam pojęcia zielonego jak się robi digi ale w Twoim wykonaniu wychodzą boskie !!! oba bardzo , bardzo mi się podobają****

    OdpowiedzUsuń
  3. matko jakie piekne:)szkoda ,ze nie mam jak przyjechac do Ciebie,bo bym cie zameczyla,zebys mnie tego nauczyla:)))

    OdpowiedzUsuń