wtorek, 14 grudnia 2010

Mikołajowo.

Wtorek to wiadomo dzień kartkowy w PS. Dzisiejsze wyzwanie, naszykowane przez Beę (tak to się odmienia???) dotyczy Mikołaja. Czyli można powiedzieć nic zaskakującego....ale jest jeden mały haczyk, a mianowicie nie wolno używać typowo święto-mikołajowych kolorów czyli czerwonego i zielonego!
Ja oczywiście jestem leniwa i nie doczytałam do końca wytycznych, ha, ha, ha i najpierw powstała karteczka z zakazanymi kolorami. Całe szczęście zanim zamieściłam ją na portalu, wiedziona dziwnym przeczuciem przeczytałam treść wyzwania jeszcze raz i tym razem ze zdziwieniem odkryłam, że muszę zacząć pracę od nowa:) I tak oto mam dwie mikołajowe karteczki!








To oczywiście wcale nie koniec świątecznych kartek! Już szykuję następne, bo nie mogę przecież nie skroić naszego stryszkowego Śnieżnego Poranka!!! Cały zestaw tego papieru, wraz z tekturkami możecie wygrać w świątecznym konkursie na Polki Scrapują, a jak się wam nie poszczęści lub już nie możecie się go doczekać wpadnijcie do Na Strychu na zakupy:)
Pozdowionka i całuski                                     
                                                                                            

3 komentarze:

  1. Och pierwsza mi się podoba, baaardzo, super kolorki i tło rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę oryginalne karteczki! Śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne! Magicznie świąteczne. Szczególnie wpadł mi w oko Mikołaj :) To stempelek czy gotowy papier? Pozdrawiam cieplutko mroźnego poranka :)

    OdpowiedzUsuń