poniedziałek, 27 września 2010

Mixedmediowa torba.

Mixedmediowe wyzwanie na SP dotyczy tym razem papierowego patchworku, a ja go ostatnio wyprodukowałam tyle, że postanowiłam nieco uatrakcyjnić sobie tą pracę i wykonany patchwork przetransferowałam na ekologiczną torbę na zakupy. Nie wiem czy to jeszcze mieści się w ramach tego wyzwania, ale starałam się zastosować do wszystkich wytycznych.
A oto efekt i detale:

 Tak przy okazji : transfer na płótno okazał się być bardzo łatwy, a efekt na żywo wygląda jeszcze lepiej!
Pozdrawiam serdecznie    

16 komentarzy:

  1. okej torba śliczna a teraz spowiadaj się o powiedz nam jak to się robi ten transfer ??????? błagam !!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tam tez nie wiem czy spełnia warunki ale mi się ogromnie podoba:D

    OdpowiedzUsuń
  3. torba boska!! chciałabymz taką na zakupy chodzić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW! Jesteś niesamowita! Cudowna torba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wygląda!!!! świetnie!!!
    ja też ogromnie ciekawam techniki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, a transfer to jakoś magicznie się robi?

    OdpowiedzUsuń
  7. zabiłaś mnie tą torbą!

    jesteś niesamowicie pomysłowa i tak właśnie

    OdpowiedzUsuń
  8. efekt rewelacyjny, czym robiłaś transfer? ja używam "picture perfect" dalii

    OdpowiedzUsuń
  9. o.O Super, aż mi oczy na wierzch wyszły :)Pomysłowa z Ciebie kobitka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Torba robi wrażenie ,jak ją zobaczyłam to było wielkie WOW ! Efekt fantastyczny !

    OdpowiedzUsuń
  11. JUŻ nie mogę się doczekać wyników candy... ;-))

    OdpowiedzUsuń
  12. Torba prześliczna! Uwielbiam takie ekologiczne, ale ręcznie i to TAK ozdobionej to jeszcze nie mam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też ponawiam pytanie. Jak wykonałaś transfer? :D Wydrukowałaś na specjalnym papierze i zaprasowałaś? BARDZO mi się ta torba podoba też chcę taką ><

    OdpowiedzUsuń